Úvod
Provozovatelem internetového portálu www.smtravel.cz je:
Cestovní agentura SM Travel s.r.o. (dále jen CA) je autorizovaným prodejcem zájezdů cestovních kanceláří (dále jen CK), se kterými má uzavřenou řádnou smlouvu o provizním prodeji zájezdů. Všechny nabízené CK jsou řádně pojištěny proti úpadku.
Dále c , IČ 87013821 je obchodním zástupcem společnosti Invia.cz, a.s., IČO 26702924, se sídlem v Praze, Senovážné nám. 5, a to na základě Smlouvy o obchodním zastoupení uzavřené dne 1.6.2014. Cestovní agentura SM Travel s.r.o. se proto při nabízení a prodeji zájezdů a dalších produktů cestovního ruchu řídí Obchodními podmínkami prodeje zájezdů vydanými společností Invia.cz, a.s., a umístěnými na webových stránkách www.invia.cz a to ve všech případech, kdy je cestovní smlouva/objednávka služeb prodána Cestouvní agenturou SM Travel s.r.o. jménem společností Invia.cz.
Cestovní agentura SM Travel s.r.o.
Sídlo: Široká 582/4, 736 01 Havířov – Město
IČ: 087 13 821
Cestovní agentura SM Travel s.r.o. (dále jen CA) je autorizovaným prodejcem zájezdů cestovních kanceláří (dále jen CK), se kterými má uzavřenou řádnou smlouvu o provizním prodeji zájezdů. Všechny nabízené CK jsou řádně pojištěny proti úpadku.
Dále c , IČ 87013821 je obchodním zástupcem společnosti Invia.cz, a.s., IČO 26702924, se sídlem v Praze, Senovážné nám. 5, a to na základě Smlouvy o obchodním zastoupení uzavřené dne 1.6.2014. Cestovní agentura SM Travel s.r.o. se proto při nabízení a prodeji zájezdů a dalších produktů cestovního ruchu řídí Obchodními podmínkami prodeje zájezdů vydanými společností Invia.cz, a.s., a umístěnými na webových stránkách www.invia.cz a to ve všech případech, kdy je cestovní smlouva/objednávka služeb prodána Cestouvní agenturou SM Travel s.r.o. jménem společností Invia.cz.
Obchodní podmínky Invia.cz, a.s. najdete ZDE
Objednávka
Každý návštěvník portálu SM TRAVEL může zaslat nezávaznou objednávku na libovolný počet zde nabízených zájezdů. V momentě objednávání zájezdu zákazníkem však CA neví, zda je požadovaný zájezd aktuálně volný. Po obdržení objednávky CA ověřuje volnou kapacitu zájezdu u organizátora zájezdu. Při více zaslaných objednávkách CA ověřuje volnou kapacitu zájezdů v takovém pořadí v jakém byli objednávky přijaté (pokud zákazník sám neuvede v poznámce prioritu pořadí objednávek). Při první úspěšné rezervaci činnost skončí a neprodleně informuje zákazníka o provedení rezervace prostřednictvím některého z kontaktů uvedených v objednávce. CA si vyhrazuje právo odmítnout objednávky, které neobsahují správné telefonní čísla, jsou rozporuplné, případně neúplné a to i bez upozornění zákazníka.
CA si vyhrazuje právo po objednávce na opravu případných nepřesností, které mohou vzniknout při ručním přepisu zájezdu do databáze serveru, nebo při prodlení v aktualizaci cen. Pro zákazníka jsou závazné informace, které budou uvedené na cestovní smlouvě a následně cestovní pokyny zaslané pořádající CK. Zákazníkovi garantujeme, že v případě změny ceny ze strany pořádající CK v době mezi objednávkou a rezervací zájezdu CA, zájezd bude rezervován za cenu platnou v době rezervace.
Odesláním objednávky zákazník souhlasí se svým zařazením do zákaznického systému CA a souhlasí s obchodními podmínkami prodeje zájezdů CA!
Cestovní smlouva
Po úspěšné rezervaci je zákazníkovi na základě dohody zaslána vyplněná Cestovní smlouva (dále jen CS) příslušné CK a všeobecné podmínky této CK a to buď faxem, emailem, nebo poštou. Zákazník je informován ze strany CA dokdy musí vrátit podepsanou CS zpět na CA. Spolu s CS je zákazníkovi zaslána informace ohledně plateb za zájezd. Termíny navrácení CS a plateb jsou pro klienta závazné. CA nenese zodpovědnost za následky opožděného navrácení CS a opožděnou platbu! (ze strany CK pořádající zájezd může dojít z důvodu opoždění i ke stornu rezervace zájezdu).
Platba
Za objednané zájezdy je zákazník povinen složit zálohu ve výši 50% z celkové ceny zájezdu. V případě využití různých slev za včasný nákup může být požadována platba ve výši až 100% z ceny zájezdu. Nejpozději 1 měsíc před uskutečněním zájezdu je zákazník povinen doplatit zájezd do jeho plné ceny. (CA nenese odpovědnost za opožděnou platbu ze strany zákazníka a za případné storno ze strany pořádající CK z důvodu opožděné platby). Za den zaplacení zájezdu se považuje den, kdy byla příslušná částka připsána na účet CA! V případě že je zájezd objednáván méně než 1 měsíc před nástupem je povinen zákazník vždy zaplatit jednorázově plnou cenu zájezdu.
Platbu provádí klient na účet CA vkladem v hotovosti, případně bankovním převodem ze svého účtu, poštovní poukázkou nebo hotově v sídle CA. Klient NEPLATÍ zájezd na účet pořádající CK, ledaže by k tomu byl pracovníky CA vyzván – např. v případě, kdy může hrozit prodlení s platbou!
Zákazník bere na vědomí, že při zakoupení zájezdu může ve výjimečných případech nastat situace, že CK pořádající příslušný zájezd rezervaci nepotvrdí. V takovém případě se cestovní smlouva nepovažuje za uzavřenou a klient má nárok na bezodkladné vrácení všech již uhrazených plateb. Nemá však nárok na náhradu škody.
Objednávka se stává závaznou v okamžiku podpisu smlouvy a včasném zaplacení zálohy!
Právo účasti na zájezdu zákazníkovi vzniká podpisem CS a zaplacením celé ceny zájezdu!
Právo účasti na zájezdu zákazníkovi vzniká podpisem CS a zaplacením celé ceny zájezdu!
Doklady k cestě
Potřebné doklady k cestě – voucher k ubytování, letenky, doklady o pojištění, info k autobusové dopravě, apod. obdrží zákazník od CA nebo přímo od CK, která zájezd organizuje. Pokyny na cestu jsou zpravidla zasílány 7 – 5 dní před odjezdem. V některých případech letenky, voucher a další doklady mohou být předány zákazníkovi až přímo na letišti, v tomto případě obdrží klient předem cca 7 – 5 dní před odletem pokyny ohledně času odletu a srazu na letišti.
Cestovní doklady zákazníka
Každý účastník zájezdu je zodpovědný za dodržování pasových, celních, devizových, zdravotních, dopravních, bezpečnostních a dalších předpisů, zákonů a zvyklostí země do které cestuje.
Zájezdy na zpětné potvrzení
U některých zájezdů je nutné nejdříve ověřit volnou kapacitu u zahraničního partnera. V takovém případě je CA oprávněna požadovat dle podmínek dané CK od zákazníka zálohu až 100% ještě před rezervací zájezdu, která při úspěšné rezervaci je ihned závaznou a vztahují se na ni ihned storno podmínky dané CK. V případě neúspěšné rezervace se vždy vrací záloha v plné výši, pokud si zákazník nevybere jiný zájezd.
Stornovací podmínky
Storno podmínky vstupují v platnost dnem podpisu cestovní smlouvy a platí storno podmínky uvedené ve všeobecných podmínkách CK pořádající konkrétní zájezd.
Reklamace
Veškeré reklamace se řídí smluvními podmínkami pořádající CK. Případné reklamace je nutné vždy zaslat písemně, popřípadě nejlépe připojit reklamační protokol z místa pobytu potvrzený delegátem CK, ilustrující fotografie, atd. To vše je potřeba zaslat buď přímo na pořádající CK, anebo na CA elektronicky na info@smtravel.cz nebo doporučenou poštou na adresu sídla CA. CA po obdržení reklamace od zákazníka ji vždy neprodleně posílá pořádající CK, která je povinna se k ní vyjádřit v zákonem stanovené lhůtě. Za poskytnuté služby zodpovídá VŽDY pořádající CK. CA ze zákona nesmí vyřizovat reklamace jménem CK.
Odmítnutí zákazníka
CA si vyhrazuje právo odmítnout zákazníka zejména v následujících případech:
- zákazník zasílá stále neúplné nebo úmyslně nesprávně vyplněné objednávky nebo zasílá objednávky s vědomím, že si zájezd ve skutečnosti neobjedná
- zákazník ve více než jednom případě nezašle zpět podepsanou cestovní smlouvu.
- zákazník bezdůvodně nezaplatí zálohu nebo celou částku po potvrzení rezervace.
Osobní údaje
Zákazník poskytnutím svých osobních údajů v objednávce uděluje souhlas se správou, zpracováním a uchováním svých osobních údajů CA. Osobní údaje mohou být zpracovány po dobu neurčitou, a jsou bezpečně zpracovány, dále mohou být využity k činnostem CA za účelem usnadnění kontaktu se zákazníkem v budoucnu a k činnostem za účelem nepravidelného oslovení zákazníka s nabídkou služeb CA. Tyto činnosti budou prováděny v souladu s příslušnými právními předpisy, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Svůj souhlas s poskytnutím osobních údajů může zákazník kdykoliv odvolat písemně na adresu sídla CA nebo e-mailem na info@smtravel.cz a CA údaje bez zbytečného odkladu zlikviduje.
Zákazník poskytnutím svých osobních údajů v objednávce uděluje souhlas se správou, zpracováním a uchováním svých osobních údajů CA. Osobní údaje mohou být zpracovány po dobu neurčitou, a jsou bezpečně zpracovány, dále mohou být využity k činnostem CA za účelem usnadnění kontaktu se zákazníkem v budoucnu a k činnostem za účelem nepravidelného oslovení zákazníka s nabídkou služeb CA. Tyto činnosti budou prováděny v souladu s příslušnými právními předpisy, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Svůj souhlas s poskytnutím osobních údajů může zákazník kdykoliv odvolat písemně na adresu sídla CA nebo e-mailem na info@smtravel.cz a CA údaje bez zbytečného odkladu zlikviduje.
Ostatní
Upozorňujeme že hovory s pracovníky CA mohou být v rámci zkvalitňování služeb CA monitorovány.
Upozorňujeme že hovory s pracovníky CA mohou být v rámci zkvalitňování služeb CA monitorovány.